Sistemas de gestión de incidencias
Requisitos do completado
Buscamos un software para xestión de incidencias que se adapte ás nosas necesidades (ou sexa, como establece a metodoloxía ITIL). No mercado hai numerosas opcións dispoñibles: unhas son de pago e outras de balde, unhas traballan na nube e outras precisan ser instaladas nun servidor propio. Imos avaliar algunhas destas opcións, facendo fincapé en estes aspectos:
- Capacidades para recoller e clasificar incidencias.
- Se dispón ou non dunha base de coñecemento (knowledge base).
- Se se integra con facilidade coa base de datos de xestión da configuración (CMDB).
- Se traballa na nube ou "on premises" (isto é, precisa que o instalemos nalgún servidor propio).
- O custo por axente, se é o caso.
Investigue algunha das opcións existentes no mercado; algunhas posibilidades poden ser OTRS, osTicket, Redmine, Jira, HelpDeskZ, Bitrix24, FreshDesk, Zoho, ...
- HelpDeskZ
- OTRS
- OneDesk
- osTicket
- Servicetonic
Prema na ligazón Sistemas de gestión de incidencias para abrir o recurso.